FAQ

  • Jak zamówić nasze produkty?

    • By zamówić produkty prosimy o kontakt drogą mailową lub telefoniczną.
    • Jeżeli chcą Państwo, by na produkcie znalazło się logo Państwa firmy bądź inna grafika, prosimy o załączenie w e-mailu pliku graficznego o formacie vector lub w wysokiej rozdzielczości.
    • Otrzymają od nas Państwo e-mail zwrotny z wyceną zamówienia oraz projektem graficznym przedstawiającym wizualizację przedmiotu zamówienia. Dodatkowo, możemy przesłać Państwu próbki zamówienia.
    • Jeżeli projekt graficzny nie będzie pokrywał się z Państwa wyobrażeniem o produkcie czy oczekiwaniami, możemy dokonać poprawek lub udzielić więcej informacji, które ułatwią Państwu proces kreacji.

    Ponadto, prosimy zawrzeć w zamówieniu następujące informacje:

    • ilość sztuk zamawianych towarów,
    • pojemność (w przypadku pamięci),
    • specyfikację dodatków i opakowania,
    • Prosimy też o podanie danych kontaktowych, adresu dostawy i tych niezbędnych do wystawienia faktury.

    Zamówienia można składać także bezpośrednio z naszej strony www. Wystarczy zarejestrować się i po zalogowaniu już można dokonywać zakupów. W przypadku jakichkolwiek trudności czy potrzeby konsultacji nasi specjaliści chętnie pomogą.

  • Co należy wiedzieć w związku z płatnościami?

    • Gdy Klient złoży zamówienie, jest ono realizowane natychmiast. W przypadku wymaganej zaliczki zamówienie realizowane jest od momentu jej wpłaty.
    • Przed wysłaniem gotowego produktu nasz dział finansowy musi potwierdzić dokonanie wpłaty na konto G4U przez Klienta. Gdy to się stanie, zamówienie jest wysyłane na adres odbioru.
    • Instrukcje, jak dokonać płatności znajdą się w e-mailu wysłanym do Państwa przez naszego pracownika po zatwierdzeniu zamówienia.
    • Dla klientów instytucjonalnych, dużych przedsiębiorstw i naszych stałych klientów istnieje możliwość zaciągnięcia kredytu.
  • Jak przebiega proces realizacji zamówienia?

    • Zlecenie zostaje zweryfikowane przez naszego pracownika i po zatwierdzeniu przez Klienta trafia do zespołu produkcyjnego.
    • Jeśli produkt jest dostępny na stanie magazynowym, zamówienie realizowane jest natychmiast i zostaje wysyłane do Klienta.
    • Jeżeli zamówienie wymaga  personalizacji urządzeń, jest ono realizowane krok po kroku – od złożenia urządzenia, przez nadruk logotypu aż do wgrania danych.
    • Gotowe produkty zostają poddane testom przez zespół kontroli jakości. Jeżeli spełnią najwyższe wymagania i dział finansowy zatwierdzi płatności dokonane przez Klienta, zamówienie może zostać formalnie finalizowane i wysłane na adres odbioru.
  • Jak długo będzie realizowane zamówienie?

    Czas realizacji zamówienia zazwyczaj zamyka się w przedziale od dwóch dni roboczych od potwierdzenia zamówienia (w przypadku pamięci dostępnych na stanie magazynowym) do czternastu dni roboczych (w przypadku produkcji wymagających personalizacji produktu - formy indywidualne).

    Zależy nam na jak najszybszej realizacji zamówień, dlatego bez względu na ilość zamawianego produktu będziemy przeprowadzać swoje działania w wyżej wymienionym przedziale czasowym.

  • Ile sztuk wynosi minimalna ilość zamówienia?

    Dla popularnych modeli personalizowanej pamięci USB z logo najmniejsze zamówienie, jakie można złożyć wynosi 25 sztuk. W przypadku innych modeli ilość będzie zależeć od specyfikacji zamówienia. Nasi pracownicy skontaktują się z Państwem, by dokonać ustaleń w tej kwestii.

  • Co należy wiedzieć na temat gwarancji na urządzenia G4U?

    Produkty G4U są objęte dziesięcioletnią gwarancją (czas liczony jest od daty zakupu znajdującej się na fakturze bądź paragonie).

    Gwarancja G4U dotyczy braku wad materiałowych i produkcyjnych wszystkich produktów oferowanych na stronie www.

    Naprawa gwarancyjna bądź wymiana produktu na inny nie dotyczy sytuacji, w której zniszczenie urządzenia nastąpiło w wyniku nieautoryzowanej modyfikacji technicznej pamięci USB, niewłaściwego użytkowania, uszkodzenia mechanicznego, niedostosowanych warunków środowiska użytkowania, niewłaściwych technik konserwowania lub awarii wywołanej przez urządzenie, za które firma G4U nie jest odpowiedzialna.

    Gwarancja traci ważność w momencie, w którym użytkownik urządzenia dokonał w nim nieautoryzowanych modyfikacji technicznych lub urządzenie było nieprawidłowo użytkowane czy też zostało uszkodzone mechanicznie. 

  • Co oznaczają ikony pojawiające się w opisie urządzenia?

    • Długość czasu realizacji zamówienia liczona w dniach
    • Produkt dostępny jest w kolorach przedstawionych na ikonie
    • Pojemności pamięci dostępne dla danego produktu (wybrana pojemność nie ma wpływu na wygląd zewnętrzny produktu)
    • Na produkt można nanieść logo metodą druku tamponowego
    • Na produkt można nanieść logo metodą sitodrukową
    • Na produkt można nanieść logo metodą transferu
    • Na produkt można nanieść logo lub inną grafikę metodą druku cyfrowego, która zostanie utrwalona żywiczną powłoką
    • Na produkt można nanieść logo metodą grawerowania laserowego
    • Na produkt można nanieść logo metodą fotokopiowania
    • Na produkt można nanieść logo w formie naklejki wypukłej
    • W powierzchni produktu można wytłoczyć logo
    • W powierzchni produktu można wytłoczyć logo metodą nadruku termicznego
    • Informacja o powierzchni, na którą można nanieść nadruk

  • Czym jest projekt graficzny?

    Projekt graficzny jest wizualizacją zamawianego przez Państwa produktu, dzięki której mogą Państwo zobaczyć, jak będzie prezentował się dany pendrive w proponowanej wersji kolorystycznej, z logo naniesionym konkretną techniką itd.

    Jest to dokument elektroniczny w formacie .pdf. Projekt graficzny jest podstawą dla realizacji zlecenia i jego wykonanie jest bezpłatne.

    Przed zatwierdzeniem zlecenia warto sprawdzić, czy dane znajdujące się na dowodzie graficznym są kompletne i napisane bezbłędnie, czy logo lub grafika są odpowiednio pozycjonowane i czy mają odpowiedni rozmiar oraz czy ogólny wygląd urządzenia spełnia wszystkie Państwa oczekiwania.

    Po zatwierdzeniu zlecenia nie ma możliwości dokonania poprawek, zatem dokładna analiza projektu graficznego jest kluczowa dla prawidłowego i satysfakcjonującego wykonania zlecenia.

  • W jakim formacie powinno być logo?

    • Logo najlepiej przesłać w formacie pliku wektorowego (sprawdzi się we wszystkich metodach nadruku pendrive’a).
    • Akceptujemy także pliki rasterowe, jednak tylko w przypadku wysokiej rozdzielczości tych plików (powyżej 300 DPI).
    • Akceptowane rozszerzenia plików: .ai, .cdr, .eps, .ps, .pdf, .bmp, .jpg, .jpeg, .jpe, .gif, .png, .tiff, .tif
    • Pliki nie mogą zawierać błędów, by proces druku mógł przebiegać bez zakłóceń. Ponadto, konieczne jest, by pliki wektorowe były w formacie Postscript.
  • Jaka jest różnica między plikami wektorowymi a rasterowymi?

    Pliki rasterowe mają stałą rozdzielczość i ogranicza je ilość pikseli. W przypadku powiększenia obrazu jego krawędzie nie będą tak wyraźnie zdefiniowane – dojdzie do ich rozmycia schodkowego.

    Pliki wektorowe zaś wszystkie dane o kształtach zapisują w formacie matematycznym, dlatego łatwo je przeskalować bez utraty jakości i ostrości obrazu.

    Pliki wektorowe same dopasowują się do rozdzielczości monitora czy drukarki i są tworzone dzięki takim programom jak Adobe Illustrator, CorelDRAW czy Macromedia FreeHand.

    Pliki rasterowe zaś są tworzone m.in. dzięki programom takim jak Adobe PhotoShop czy Corel PHOTO-PAINT, przez skanery i aparaty cyfrowe.

  • Od czego zależy cena pamięci flash typu NAND?

    Zmiany ceny pamięci flash USB tego typu są regulowane przez naturalne zmiany popytu i podaży na takie urządzenia na światowych rynkach. Zmiany te można zanotować wręcz codziennie.

    Dla każdego rodzaju pojemności pamięci NAND można zaobserwować inne wahania cenowe.

    Ceny produktów wyposażonych w chip pamięci NAND zauważalnie rosną w okresie przedświątecznym – wtedy ogólnie wzrasta zapotrzebowanie na sprzęt elektroniczny.

    Poza tym czasem przewiduje się raczej tendencję spadkową. Im większa pojemność pamięci, tym większe będą jej wahania cenowe. 

  • Czym są regulacje WEEE?

    Rozporządzenia WEEE regulują sposób utylizacji odpadów elektronicznych i elektrycznych, w tym zużytego sprzętu tego typu.

    Każdy producent takich produktów musi dopilnować, by wszystkie wytworzone przez niego towary zostały odpowiednio oznakowane. Symbol przekreślonego kosza na kółkach musi być dobrze widoczny i trwale pozostać na produkcie, by ułatwić segregację odpadków.

    Poza tym symbolem na produkcie musi znaleźć się także identyfikator producenta. Regulamin WEEE dotyczy produktów o napięciu do 1500V (prąd stały) lub 1000V (prąd zmienny) z następujących kategorii: urządzenia gospodarstwa domowego, narzędzia elektryczne i elektroniczne, sprzęt IT, urządzenia telekomunikacyjne i konsumenckie, oświetlenie, sprzęt medyczny, rekreacyjny i sportowy, zabawki, dozowniki automatyczne oraz elementy monitorujące pracę urządzeń.